فوم پلی استایرن
نوشته شده توسط : علی پور

خواهرزادهم یک دانشجوی کالج است، و در مورد میان وعده های سالم که خواهر یک بار او را با آن فرار کرده بود، فراموش کرده ام - هلوی منجمد، هویج خام و فلفل، ماست یونانی. در حال حاضر او و هم اتاقی هایش روی سوپ های شور در ظروف استریو فوم که در مایکروویو عمومی گرم می شوند، ادامه می یابند. این نیز، من را می گذراند، اما گزارش اخیر وزارت بهداشت و امور انسانی ایالات متحده، علت بیشتر را برای نگرانی ارائه می دهد. در ماه ژوئن، موسسه ملی علوم بهداشت محیط (NIEHS)، بخشی از HHS، استایرن - شیمیائی که در ساخت فنجان پلی استایرن و ظروف غذا استفاده می شود - به لیستی از مواد "منطقی پیش بینی شده" برای ایجاد سرطان افزوده است. استایرن نیز با آسیب عصبی و اختلال هورمونی ارتباط دارد.

گروه تولیدی ایران ورق

مواد شیمیایی به مواد غذایی شما می چسبد
فوم پلی استایرن از پلی استایرن پلاستیکی ساخته شده است که بر اساس بلوک های ساختمانی به نام مونومرهای استایرن است. هنگامی که شما فنجان بخار بخار خود را از قهوه یا قاشق سوپ رشته فرنگی مرغ خود یا چیپس از فنجان پلی استریو فست فود می نوشیدید، همچنین مقادیر کوچکی از مواد شیمیایی را که از آن ذوب می شود، می گیرید. اولگا نایدنکو، دانشمند ارشد گروه کار زیست محیطی (www.ewg.org) توضیح می دهد: "میزان ریزش استایرن و همچنین مواد افزودنی شیمیایی مختلف در پلی استایرن مهاجرت به مواد غذایی است که به طور قابل توجهی در مایعات داغ افزایش می یابد." "این یک مشکل است، زیرا پلی استایرن معمولا به عنوان یک بسته بندی یکبار مصرف برای غذاهای گرم و نوشیدنی ها استفاده می شود" - و برای سال های زیادی است!


HHS می گوید که سطوح آزاد شده از ظروف غذا بسیار کم است - اما برای من، این خیلی راحت نیست که من فکر می کنم در مورد هزاران هزار دوز که ما هر ساله آنها را گرفته ایم. سپس، هر روز ما با بسیاری از سموم در محیط بمباران می کنیم. این همه می افزاید ... بنابراین، آیا شما مایل به پذیرش مواد شیمیایی صنعتی سمی در سوپ خود هستید؟

آن را بلع نکن
کم کردن مواجهه با عوامل سرطانی چیزی است که همه ما می خواهیم، ​​اما برای رسیدن به آن، دانش و عمل بر روی هر شخص را در بر می گیرد.

پلی استایرن بوکیت. از ظروف پلی اتیلن استفاده نکنید و یا نوشیدن نکنید (حتی اگر دانشجوی کالج هستید). من می دانم که به نظر می رسد واضح است، اما در فرهنگ غذایی امروز، این آسان تر از انجام می شود. مهم نیست که چای داغ، چرب، اسیدی (از جمله مواد غذایی مبتنی بر سس گوجه فرنگی) یا مشروبات الکلی از استایروفوپ استفاده کنید، زیرا گرما، روغن، اسید و الکل افزایش می یابد. این امر به عنوان مثال، نوشیدنی های گرم، نوشابه های مرکبات، سالاد های لباس پوشیدن و برگرهای برداشت و البته آبجو و شراب، از این قاعده مستثنی است. مواد غذایی را در Styrofoam ذخیره نکنید - گزینه های دیگری برای بسته بندی وجود دارد. در هنگام غذا خوردن در یک رستوران، به ویژه هنگامی که شما غذا می خورید، خودتان را پیدا کنید و از خدمتگزار خود بپرسید که آیا آنچه را که انجام نداده اید، بسته می کند تا شما بتوانید آن را به خانه ببرید. بپرسید که آیا آنها جایگزین فوم پلی استایرن هستند یا حتی ظرف خود را از خانه بیرون می آورند.
غذاهای سالم و ظروف نوشیدنی را انتخاب کنید. خوردن و نوشیدن از شیشه های شیشه ای، سرامیک، سنگ معدن یا پلاستیک بدون BPA - نوشابه یا پلاستیک. (در مورد بهداشت نگرانی ها در مورد ماده شیمیایی BPA در پلاستیک در روزنامه بهداشت روزانه 4 ژوئیه 2011)
ضرب و شتم گرما هر چیز دیگری که انجام می دهید، غذای مایکروویو را در فوم پلاستیکی نگذارید. باقی مانده ها را در شیشه، سرامیک یا سنگ معدنی بجوشانید.
BYOC فنجان خود را به کافی شاپ ها و دینرهایی که از نوشیدنی های فلفل استفاده می کنند را بیابید. برخی از کسب و کارهای دوستدار محیط زیست در محله من حتی شما را 25 سنت برای تشویق شما برای انجام کارهای مناسب برای محیط زیست - که اتفاق می افتد به درستی برای بدن شما نیز.
رای دادن به پاهای شما فروشگاه های مواد غذایی که بسته بندی های جعبه مقوایی قابل بازیافت را جایگزین می کنند، نه فایبر گلاس.





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: